Sunday, October 30, 2011

merepek pepagi

Assalamualaikum wbt + morning:)

da lama aku tak update blog. actually sebelum ni ada entry yang aku da buat. tapi slalu delete. heu.. takde idea~ kadang lebih pada personal. haih! orang ade blog, aku sebok nak blog gak. tapi malam ni eit pagi da pun..! aku rase nak start balik entry dan insyaAllah consistent aku update. heu.. aku suka bace blog orang. banyak dorang share. life story, pandangan, isu semasa. tapi aku rase blog ni lebih kepada nak lepaskan beban otak. yela tak sume orang leh mendengar masalah kite. kt sini, hambur segala masalah yang kusut gile kepala otak ni. release skit.. bagi yang tak minat, just leave the blog. takde sape yang larang. pasal blog sendiri, ape nak cakap blasah. takde sape yang kisah. ala2 syok sindri, takpe asal tak menyusahkan orang. hehe..klakar!

disebabkan aku lambat tido, aku teringat blog ni..yang takde content pun.lepas ni, aku nak share everything kat sini. insyaAllah..

No comments: