Friday, December 2, 2011

Alhamdulillah:)

Assalamualaikum wbt

Lame aku xupdate entry..sal poblem xle nk connect tenet kat lappy. Last hp pun jadik huhu.. Aku banyak nak share ape yang jadi selama aku xupdate tapi memandangkan hal tu da lepas aku simpan jela,basi da.ahha..arini aku super duper happy..Sal ape ey?^_~ pertamenye arini aku retest jpj untuk lesen kete. LULUS! Alhamdulillah syukur ya Allah.. 4x enjin mati part bukit.naseb la xde ke belakang kalau x failed. Harus aku nanges.huhu..

Happy dabel disebabkan final result kua rini.. Skali lagi aku syukur bukan setakat aku yang LULUS, tapi sem aku totally LULUS 100%.. Tahniah kawan2..Dapatla kami balik kampung dengan tenang. Sok malam balik yey! Xsabar aku nak balik..cuma niat nak berjalan time kat kampung macam kene bekukan je..al-maklomlaa cuaca cantik sangat skang asik ujan manjang huhu..bele badan la bagi naik yang da kerempeng ni ahaha~

malam ni gAk aku mengemas barang. Bukan untuk ready balik kampung je, tapi untuk move ke kolej baru. Yang membebankan aku, pihak kolej limitkan tiap orang hanya 4box sahaje. Masuk akal ke? Aku baru sem 3 sah banyak, yang dak sem 5 haru lAgi nak kemas camne tuuu..

Malam ni las aku mengemas, kali ke 3 da aku tapis. Bermakne aku da pack aku buke balik sampai yang ke 3. Harusla abes kolej xmau anto kalau lebih kuato. Nayekan kami je. Kalau uma dekat aku bawak je balik. Jadi banyak jugakla aku bawak balik barang ke kampung sebab da tapis2. Da macam pelarian pun ade. Setelah berhempas pulas pack dari 7 aku dapat kurangkan ke 5. Nak buat 4 xmampu gile aku nak lempar mane sumo yang banyak2 tu ahha..

Okla kot harap kolej angkutla lebih 1 je kot. Skang otak aku da lege tinggal nak berlepas je sok malam ke ganu huhu..moga perjalananku dan rakan2 selamat sampai ke destinasi masing2..amin:)

No comments: