Sunday, March 25, 2012

demam exam

assalamualaikum wbt, selamat petang

indah betul petang ni. sunyi je. macam kepala aku ni. kosong. aish..title aku demam exam, tapi aku lom lagi sampai tahap demam ok. heuheu. cume heavy head la, pasal menyumbat je keje dalam tempoh beberapa hari je tinggal nak stat exam. keje gila kan? aku rase bukan aku jela. sume orang mengalami simptom yang same. malas ke aku? mungkin, tapi malas bersebab haha alasan ade sokmo ork!meme~

yela balik keje penat, tau2 nak tido je. buku ni aku rase kalau roti da nampak berkulat pasal tak sentuh. hahaha.. bukan tak sentuh langsung tapi minimum je aku sentuh pasal sangat letih keje. tula masalah kalau teori pendek praktikal lame. tapi ape2 pun punca diri sendiri la, cuma aku takle nak study long-term. men short-term je dapat tapi hasil paham2 la kan? huhu.. im try..

arini aku tak keluar memana. nekad dihati nak bace buku, actually dari semalam aku ingat nak push to the limit. tapi entah camne betri aku ni sampai 12am je las aku decided nak golek jap pasal letih mate ngantok tak sangat. lagipun kawan aku ayu memang da bergolek. aku tak keruan la tengok kawan da golek. haha ayat tak le bla.. timing nak 30min je, skali layan sampai subuh aku tak sedar. astaghfirullah..aku tak sengaja memang babas abes..

dan episod tidoku bersambung pulak bawak ke hari ni. hahaha.. aku memang push nak bace, niat da murni tunggu nak laksanakan je. godaan syaitan yang sangat hebat tu menumpaskan lagi aku. kali ni bersambungan tempat lak. hahaha. sebelum zohor, aku bajet nak tido jap tunggu zohor. mase tu jam 12.30pm. skali aku layan mate sampai 2.30pm. bangun cepat2 tunaikan yang wajib, minta doa skali ni moga dapat study tanpa halangan.. mase tu ayu da stat enjin. nak tido. haha pasal mase aku tido die study.

lumrahnye kami camtu. die tido aku study, dan gitula sebaliknya. tapi die takde cam aku, focus. aku da cube tapi dugaan hebat sangat. hahaa.. las aku continue study kat meje . tapi tau ape jadi pada aku? abes je 2-3topik, aku mule stat menguap. gilak tadi baru je suda layan mate. haram betul. aku stat letak spek ke tepi, kepala da menyendeng da atas meje. las aku terpengsan la...sampai asar! hebat la aku study rini. huehueue.. tido banyak dari study..zzzzZZzzz..



kepala ni da tingtong sampai letak minyak cap kapak. penin tido terlebih. apepun tidak mematahkan semangat aku, study lagi. normal la kan sebab aku memang takle nak focus ngan tulisan je.. tapi sebab aku jadi baik sangat rini, laptop tak on. tu mate plak aku layan. heuheu..niway exam aku rabu-jumaat. aku wish luck pada diri aku sendiri dan juga teman2 yang akan menduduki midexam ni. buat terbaik ok..insyaAllah dan penting berdoa kepada ALLAH mohon dimudahkan. insyaAllah amin....:)


No comments: