Friday, March 16, 2012

sesak

assalamualaikum wbt

malam yang sunyi. patot pun da tengah malam. huehue..terkadang apa yang kita nak tak semestinya tertunai. tapi kalau perkara tu slalu ada difikiran tanpa diundang, bawak masalah gak. betul? aku pun tak pasti, kenapa hati aku degil memikirkan sesuatu yang tak pasti @ tak mungkin aku dapat. tapi setiap hari pasti terpikir. agak sesak. tapi aku hati aku senang bile terpikirkan hal tu.


aku cuba untuk membuang hal tu dalam kepalaku. tapi selalu plak die berlegar2 kadang bawak ke mimpi. dan kadang2 perkara yang kita tak jangka, tapi ianya slalu je rapat ngan kite. walaupun kite da cube menolak. 1 ujian @ petanda? aku pun confius. menerima perkara yang tidak dijangka dengan baik dan melupakan perkara yang belum pasti aku dapat @ sebaliknya.

life is unpredictable..

No comments: