Monday, November 14, 2011

sekian lame xlepak d KL

assalamualaikum wbt

hari ni aku lega sangat. pasal last paper. alhamdulillah lega. result xtau cite lagi. hopefully ok, cuak aku xnak hold cuti sem da xsabar nak balik kampung ni. lepas je paper kul 10am tadi, aku terus rush nak ke KL. hehe mentang exam abes tros aku kua kan. bukan saje2, aku nak ke uma pak sedara amek barang arwah alongku. tapi dalam mase yang same aku nak jumpa gak ngan shah, adik angkat arwah adik aku. kami masih aktif berkawan even jarang jumpa. yela da macam adik aku. kami pernah lepak sama2 ngan arwah adik dulu mase aku keje kat KL, jadi memang aku da rapat ngan dia.

shah offer nak temankan aku sampai ke uma pak ude, kat bukit antarabangsa. bagai pucuk dicita ulam mendatang ewah..ofcoz aku accept sebab aku sorang je nak menapak kesana. huhu..plan da sebelum ni. nek moto tapi xjadi coz faktor cuace agak xmengizinkan. disebabkan kul 4pm pak ude baru balik keje, kami melepakkan diri dulu kat mid velly, aku teringat pulak tempat tula dulu slalu aku lepak ngan arwah adik. siyes aku rase terbayang aku duk gelak ngan dia, round2 kedai bukan membeli pun bajet je lebih aha, layan muvi ade skali sampai 2x berturut. tapi skang sepi. aku xrase sonok da lepak ctu. aku bukan menidakkan shah memang buat aku happy, kami borak panjang cite sal ape je yang terpikir.. tapi kenangan ngan arwah adik buat rasa rindu. lain benar rase bila xde dia,slalu dia paling kuat gelak.

ape2pun shah memang xbenti story buat aku lalai dan dengar die cite..thx..dan bes pulak tadi aku lepak kat wonderpet. lame gile kot xlepak ctu. layan la aku jap kat ctu ngan kucing2 sume waktu tu tido, kenyang kot.aha. burung, ikan. aku sonok tengok buruk nuri kot, aha bute bab2 burung. tapi owner die cakap burung die tu memang garang ngan orang xkenal kalau da gigit memang xlepas punye. memang garang pun. berlagak betul burung tu. skit xbagi orang pegang die, asik nak mencatuk je. ahaha..

aku sebenarnye deal gak ngan awek arwah along,kire da jadi xgf la kan sebab da xde..em lynda. tapi las xdapat gak jumpa atas faktor die kot, aku xsure nape. time aku nak ke uma pak ude, kami amk lrt ke jelatek, then amk cab ke sane. aku lupa tempat baru skali p malam pulak, mane nak cam jalan. pakcik tu pun xtau mane arah kami sebenar. ahaha.. las dapat gak jumpa cos call pak ude aku sindri. tapi yang lawak dalam perjalanan kami, pakcik ni bercerite uma siti norhaliza kat area tu. aku xpenah tau. so excited gak nak kenal, las pakcik tu tunjuk kami lalu depan uma die. memang besar la..aha.. aku yang kagum jap ni siap mintak pakcik slowkan skit aku nak snap pic. ahaha gelak pakcik tu sambil ikut arahan aku. memang sporting pakcik ni.. hahaa... so ni la uma siti, yang kaler kuning tu. tapi xbape clear snap tengah kete jalan.



tapi yang dapat xbape nak jelas pasal sebok ngan pokok kat uma die tu merimbun. lastly sampai kami, cuma aku xsempat jumpa pak ude sendiri coz die lom sampai tapi jumpa ngan auntie nor je (bini diela) h0h0.. selesai sudah. jam pun da lewat aku memang rush sebab takot xsempat sampai awal kat seremban. thx shah teman angah rini, enjoy with u..sanggup teman aku even die dalam final exam. hehe thx! gud luck ok!





ni sempat aku snap pakcik ni tapi sekadar belakang je nampak..huhu..ramah dan baik:)



No comments: