Wednesday, November 9, 2011

tido kene kaco jee..

assalamualaikum wbt

aku melepak2 atas katil. tengah frust, ingat blog saje aku update entry pasal frust aku rini. actually aku 1st day and just 1paper/day. lagi 4 paper, tapi aku rase da tak sabar nak abeskan. bukan pe, rase da xsabar nak cuti duk melepak kat uma @kampung. aku bajet abes je paper, balik bilik aku nak tido jap nak rehatkan minda ni pasal duk perah otak kat dewan peksa tadi. tapi pejam2 gitu je lelap pun x. penyebab laptop aku buat gile. hang hong sane sini..sedey. agak nak pasang la lagu tu bagi terapi skit untuk dodoi tido, tapi buat aku panas lak. teros xle nak tido. tapi malas nak layan panas aku tu, aku serender teros dengan baik buat2 tido. huh..!

tapi ajaib mate aku mau pulak lelap dalam xbape minit, tapi lagi 1 pengacau datang tetibe jee. calling ingatkan sape, dari public bank! aku ingat sape pasal private call, angkat ingat de pape. skali nak promot lak insuran die. bengkak aku pasal kacau tido yang baru je nak setat. dengan sopan aku jawab xminat, die nak lagi gitau benefit insuran tu bla..bla..bla..xsempat aku potong sory lew saye tengah tidow..!baru tau senyap, pastu letak.

petang2 pun sebok nak jual insuran. xpikir orang balik2 penat. pening aku. xdela hot sangat kat die, bengang tido xmemuaskan je. da pastu mate aku kelip2 tunggu nak tido balik. skali aku teringat pulak kat arwah tok, adik ngan along. layan jiwa la jap meleleh air mate aku ni.teringat kenangan2 ngan dorang. siyes rindu! al-fatihah...da lepas tu call lagi menyusul, bz la plak. puan mintak jumpa kat ofis. nasibla...tido aku da kene kacau tros xle nak tido..

kesimpulannye, petang ni xdapek aku tido, malam ni camne rupe nak study paper sok mate aku penat xcukup rehat..naseb mate..

No comments: